KLIK KLIK

Thursday, August 21, 2014

Sewa barang PELAMIN murah Shah Alam / Seremban

Hollaaa.


Lamanya tak update, Hihi.

Okey now dah masuk Ogos 2014. I nak update senarai ITEM sewaan. Barang yang kami ada adalah asas kepada mini pelamin. So kalau suka nak diy-thingy boleh la sewa. sebab jimat DUIT sangat2! hehe

List barang :


1) Jackset Backdrop = 4 unit

2) Bantal Ottoman = 7 unit

3) Karpet Bulu Putih = 10 unit

4) White Box + Pasu = 2 + 2

5) Bakul Hantaran = 6 unit

5) Lampu Chandelier White = 4 unit

6) Lampu Chandelier Black = 2 unit

7) Spotlight Stand + bulb = 4 unit



Okey syarat sewaan masih sama macam dulu. If berminat nak sewa macam biasa. boleh email kpd saya. Saya akan balas email 2 x. 1 tu nak detail + 1 lagi tu dengan invois.

Cara :

1) Bila dah dapat email / invois. Sila bayar TOTAL Harga sewaan. Update pada saya payment detail. Saya akan hantar LAST invois serta DATE Collect Barang.

2) Masa 1 week sebelum date collect barang, selalunya saya akan whatsapp anda semua =)

3) Masa collect barang? Sila bawa COPY IC + SEC DEPO yg ditetapkan spt dlm invois.

p/s : Ade kebarangkalian masa saya 1st whatsapp tu, saya akan awalkan date collect barang ( selalu awalkan lah) tak pernah lewatkan =p, sebab jadual kerja tak menentu. Mohon paham =)


Okey thats all. and HAPPY DIY-ing